Η ρ ώ δ ο υ   τ ο υ   Α τ τ ι κ ο ύ
γράφει o μαθητής της Γ΄ Τάξης Γάιδας Δημήτρης

Το πρωί του Σαββάτου 2/3/08, αφού φάγαμε καλό πρωινό στο ξενοδοχείο, ήρθε το λεωφορείο και πήγαμε μια βόλτα στο Ναυτικό Πάρκο. Ξεναγηθήκαμε στο θωρηκτό ΑΒΕΡΩΦ, μετά επισκεφθήκαμε το Πολεμικό Μουσείο και περπατήσαμε προς την Βουλή. Βαδίσαμε την Ηρώδου του Αττικού και περάσαμε μπροστά από το Μέγαρο Μαξίμου. Στο δρόμο που περπατούσαμε δεν συναντούσαμε πολύ κόσμο επειδή οι δρόμοι ήταν κλειστοί λόγω της πορείας που γινόταν εκείνη την ημέρα.

Παρακάτω και το Προεδρικό Μέγαρο δηλαδή το σπίτι όπου κατοικεί ο σημερινός πρόεδρος της δημοκρατίας, ο Κάρολος Παπούλιας. Ήμασταν τυχεροί γιατί εκείνη την στιγμή οι εύζωνοι έκαναν αλλαγή σκοπιάς και οι περισσότεροι από εμάς έβλεπαν αυτήν την διαδικασία για πρώτη φορά. Ύστερα, φτάσαμε στον Άγνωστο. Περάσαμε απέναντι (μέσω του σταθμού του Συντάγματος του μετρό) και φτάσαμε στην Πλατεία Μητροπόλεως. Οι συνοδοί μας, μας άφησαν ελεύθερους για 2 ώρες στην Πλάκα. Κατόπιν περπατήσαμε ως το Ζάππειο  από όπου το λεωφορείο μας μετέφερε στο ξενοδοχείο για ξεκούραση μετά την μεγάλη βόλτα που κάναμε.